5 סיבות למה אתם רוצים להיות מדריכים במחנה קיץ

5 סיבות למה אתם רוצים להיות מדריכים במחנה קיץ

הייתם מדריכים בתנועת נוער? לימדתם בחוג בתחום שאתם תותחים בו? אתם מחפשים עבודה זמנית לקיץ אבל שיהיה כיף לאללה לעבוד בה? כשהייתם ילדים ההורים לא שלחו אתכם אף פעם לסאמר קאמפ? מתחשק לכם לפגוש מדריכים בגילכם מכל העולם? יש לכם את כל הסיבות שבעולם להיות מדריכים במחנה קיץ!

בין אם אתם סטודנטים, חיילים משוחררים או בוגרי תיכון שמחשבים את הקץ לאחור עד למועד הגיוס, הקיץ מתקרב ואתם כבר מתחילים לתכנן מה אתם הולכים לעשות בו. רבים בוחרים לבלות חלק מהקיץ באופן טבעי בחופשה בארץ או בחו"ל, אבל גם ובעיקר מחפשים עבודה זמנית שניתן לשלב בחלון הזמן בן החודשיים. זה הרי הזמן שהכי טוב לחסוך בו קצת כסף. אפשר לעבוד בעבודות מבאסות כמו מלצרות, מוקדי מכירות או פקידות במשרד הממוזג, ואפשר גם לעשות משהו שונה וכיפי לחלוטין בחוץ, הרחק מן המשרד. הדבר הראשון שעולה לראש הוא להיות מדריך בקייטנה (זה תכלס ממש כיף לעבוד עם ילדים, נכון?) אבל הדבר השני והשווה פי כמה הוא להיות מדריך במחנה קיץ! למה מחנה קיץ אתם שואלים? ובכן, הנה אנחנו עונים:

    1. העבודה המושלמת לבעלי ניסיון בהדרכה– עולם ההדרכה אינו זר לכם בכלל. הדרכתם בתנועת נוער, עשיתם שנת שירות, ואולי אפילו בצבא שירתם ממש במקרה בחיל חינוך? אולי אפילו אתם לומדים עכשיו חינוך באוניברסיטה ורוצים להתאמן "על רטוב"? הדרכה במחנה קיץ היא הזדמנות לצבור ניסיון בהדרכה אבל עם הרבה בונוסים – לא נפרדים מהחניכים אחרי כמה שעות אלא מבלים אתם מסביב לשעון גם בשיעורים בבוקר וגם בפעילויות הכיפיות של שעות אחר הצהריים והערב. הקשר עם החניכים הוא חזק וחברי יותר, וכך גם הקשר עם שאר צוות ההדרכה. הקרח נשבר מהר מאוד וזו הזדמנות להתמודד עם סיטואציות בהדרכה שאין בשום מקום אחר – למשל לשמש לילדים כתחליף לאבא ולאימא שרחוקים מהם למשך הזמן, או סוג של "פסיכולוג" לילדים שלראשונה בחייהם מתרחקים מכל מה שהם מכירים למשך שבועיים.
    2. הזדמנות ללמד משהו שאתם תותחים בו – אתם מעולים בעיצוב גרפי? אתם גאונים בתכנות? בבניית משחקים? אתם יודעים לעשות רמיקסים מגניבים? יש לכם חיבה ענקית לעולם הצילום? במחנה קיץ, ובמיוחד במחנה קיץ טכנולוגי (שזה הלהיט היום אצל בני הנוער והילדים) תוכלו להעביר את הידע הטכנולוגי שצברתם במהלך השנים לבני הדור הצעיר. תרגישו שאתם מעשירים אותם ומעבירים לכם תכנים הרבה יותר מעניינים ומרתקים ותורמים מאשר עוד שיר בריכה מצחיק או משחק חברתי שהוא חשוב לא פחות אבל אתם יודעים, יש משהו מאוד מספק בלראות ילדים לומדים ממך משהו חדש ולוקחים את זה למקומות היצירתיים שלהם.

      ביג איידיה צוות הדרכה תמונה קבוצתית

  • שכל כולה כיף. מוי כיף – אין הרבה עבודות זמניות שכוללות טיולים, בריכות, מסיבות, ארוחות, פינוקים, מינגלינג עם המון פרצופים חדשים, הוצאות מלאות על חשבון העבודה (אוכל ולינה) וכל הזמן אקשן ועניין. תנסו לחשוב על עבודה אחת כזו חוץ מהדרכה במחנה קיץ ובספק אם תמצאו. למחנות קיץ יש לו"ז דינמי ומשתנה שכמובן מיועד קודם כל להנאת החניכים עצמם אבל בואו נגיד שהמדריכים לא ממש סובלים כי הם עוברים ביחד אתם הכול!
  • המון חברים בכל מיני צבעים – מחנה קיץ הוא לרוב מחנה בינלאומי אליו מגיעים חניכים ומדריכים מכל רחבי העולם. במיוחד היום כאשר אפילו את החברים שלנו אנחנו בקושי רואים מעבר להררי הוואטס אפ, זו הזדמנות מיוחדת לבלות במציאות, אשכרה בעולם האמיתי (!) עם ילדים וצעירים ישראלים מכל העולם. כיף לראות איך ילדים מישראל מתחברים עם ילדים ממקומות אחרים שבאים מתרבויות ומקצב חיים שונה, ומעניין לראות איך בני נוער ומדריכים יהודים שונים מתחברים אל עולם היהדות או אל המנטאליות הישראלית. חוץ מזה, תמיד שווה שיהיה לך חבר טוב מהמחנה מפריז או מניו יורק, שתוכל לקפוץ לביקור אצלו בקיץ הבא! ידוע שקשרים שנוצרים במחנות קיץ נמשכים לאורך שנים ושלעיתים רבות ממשיכים לנסוע ולהיפגש גם אחר כך.

ביג איידיה מחנה קיץ דגלים

5.הזדמנות לשפר את האנגלית – מחנות קיץ רבים, אפילו כאלה שמתקיימים בישראל, מתנהלים בשפה הבינלאומית על מנת שכל חניכי ומדריכי המחנה יוכלו לתקשר ביניהם (הרי מגיעים                למחנה אנשים צעירים מכל העולם). אין ספק שגם אם הייתם טובים באנגלית קודם לכן, אתם תהיו פי עשרות מונים שולטים יותר כאשר במשך שבועיים שלמים תדברו כל הזמן אנגלית,                    אנגלית, אנגלית. אז אם ההורים לא שלחו אתכם למחנה קיץ כשהייתם ילדים ותמיד קינאתם באלו שכן נשלחו, הרי לכם הזדמנות להגשים את החלום, להשחיז את האנגלית ועוד שישלמו לכם בשביל זה!

אם הסיבות האלה שכנעו אתכם שזו העבודה המושלם, וגם אם כבר ידעתם שאתם מחפשים עבודה בהדרכה לקיץ, הצטרפו לחוויה המדהימה של BIG IDEA, סאמר קאמפ טכנולוגי בינלאומי בארץ.

דרושים לקיץ הקרוב: מדריכי סדנאות (מחשבים, עיצוב, רובוטיקה, DJ ועוד), מדריכים חברתיים, צוות משרד, רכזי שכבות ועוד.

יש לכם עוד שאלות? נשמח לענות על הכל.
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם