סאמר סקול 2018 – להיות בארץ ולהרגיש בחו”ל

כל קיץ זה אותו הדבר – יוצאים לחופשת הקיץ הבלתי נגמרת, במהרה ממצים הילדים את כל האטרקציות ואז מתחיל השעמום לתת את אותותיו. בטלוויזיה מוקרנים שידורים חוזרים, את כל סרטי הקולנוע הילדים כבר ראו, משחקי הבאולינג מיצו את עצמם, והילדים מתחילים לחפש נושאי שיחה אפילו עם חבריהם הטובים ביותר. בסיום כל חופשה, אתם, ההורים, שנאלצים למצוא סידור לילדים, מתלוננים שזו חופשה ארוכה מדי, ומבטיחים לעצמכם שבפעם הבאה זה יהיה אחרת.

 

אפשר אחרת!

איך אפשר אחרת? BIG IDEA הישראלית מציעה לילדכם חוויה מרגשת ויוצאת דופן במסגרת של Summer School בישראל. במסגרת מחנה קיץ זה, ילדיכם יוכלו ליהנות מפעילויות ומאטרקציות שונות, להכיר חברים חדשים מהארץ ומחו”ל, לעבוד על פרויקטים טכנולוגיים, לשחק במשחקי מחשב, ללמוד על טכנולוגיה, להשתתף בפעילויות חברתיות וספורטיביות, לצאת לטיולים, והכי חשוב – להתנהל באנגלית, ממש כמו סאמר סקול בארה”ב.

לפרטים נוספים על מחנה הקיץ BIG IDEA

בלי רגע של שעמום

לכם ההורים מעניק הסאמר סקול, שבועיים עד ארבעה שבועות של מנוחה, ולילדיכם הוא מספק תקופה מלאת אקשן והרפתקאות. במסגרת Summer School בישראל ייהנו הילדים ממגוון רב של סדנאות ומחוויה טכנולוגית חינוכית ברמה גבוהה. יחד עם חבריהם, הם יעברו תהליכי גיבוש וצמיחה אישית, וייצרו קשרים חברתיים ארוכי טווח. כל זאת נעשה בעזרת צוות הדרכה מקצועי וצעיר בנפשו, ובאווירה אינטימית ואישית.

מתלבטים: סאמר סקול באנגלית בישראל או בארה”ב?

לכאורה, נראה כי Summer School בארה”ב זהה לזה המתקיים בישראל – מדובר במחנה קיץ אשר נוצר על מנת לדאוג לכך שלצעירים תהיה חופשה חווייתית ומרתקת. הסאמר סקול של BIG IDEA כולל סדנאות, פעילויות ואתגרים אשר מיועדים לילדים ולבני נוער בגילאים השונים. גם בחו”ל וגם בארץ ישנה הזדמנות נדירה לצעירים להכיר חברים חדשים וכמובן, גם בישראל וגם בחו”ל, הסאמר סקול מתנהל בשפה האנגלית, כערך מוסף של המחנה. אך למרות קווי הדמיון, הבחירה בישראל מציעה לכם ולילדיכם יתרונות ברורים, ההופכים אותה לבחירה טבעית ומובנת מאליה.

ביטחון ובטיחות

BIG IDEA מתחייבת לספק למחנות שהיא עורכת אבטחה של 24 שעות ביממה, בתקנים מחמירים. לכן סאמר סקול המתנהל בארץ, מעניק תחושת ביטחון גדולה יותר להורים אשר ילדיהם נמצאים במרחק נסיעה מהם. גם הילדים היוצאים למחנה הקיץ נהנים מתחושת ביטחון זו.

תנאי מחיה מעולים

הסאמר סקול הישראלי נערך בכפר הנוער מאיר שפיה, הנמצא בצמוד לזכרון יעקב, ומעוטר בכרי דשא ירוקים ובצמחיה פורייה. בשונה ממחנה הקיץ בארה”ב, בו לנים הילדים והנוער בבקתות, קראוונים או אוהלים, בסאמר סקול של BIG IDEA בישראל נהנים הילדים ובני הנוער ממבנים חדשים ומרמת אירוח גבוהה. בכל אחד מהחדרים לנים שלושה עד ארבעה ילדים בלבד. בנוסף, בשטח הכפר ישנם מגרשים ואולמות ספורט, בריכת שחייה, מעבדות מחשבים ורובוטיקה, וכן סטודיו לעריכת תכנים מוזיקליים.

עניין של מחיר

סאמר סקול בישראל זול משמעותית מזה המתקיים בחו”ל. ההפרש עומד על אלפי שקלים – ולא רק בשל עלות ההרשמה בארץ אשר זולה משמעותית. בארה”ב הפעילות כרוכה לרוב בעלויות נוספות כגון ביטוח חו”ל, מסי נמל, דרכון, ויזה, אשרת שהייה בארה”ב וכדומה וכמובן – מחיר הטיסות. זאת ועוד, המחיר בארה”ב נקוב בדולרים והוא יקר משמעותית מן הנהוג בארץ.

המסקנה ברורה – סאמר סקול בישראל יספק לילדכם את החוויה המקסימלית, באיכות הטובה ביותר ובעלות כדאית ומשתלמת הרבה יותר.

יש לכם עוד שאלות? נשמח לענות על הכל.
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם