המחנה שמשנה לך את החיים ועוד סיבות לחזור כל קיץ ל-BIG IDEA

המחנה שמשנה לך את החיים ועוד סיבות לחזור כל קיץ ל-BIG IDEA

אלון (14), שנה שלישית ב-BIG IDEA, מספר על החוויה שלו במחנה קיץ בינלאומי בישראל:

שלום, שמי אלון ברכה ואשמח לספר לכם למה אני חוזר מדי שנה למחנה הקיץ של BIG IDEA. קשה לי להתחיל לתאר, אבל במילה אחת: "הכל". אני כותב לכם מנקודת המבט שלי, להיות במחנה הזה, זה דבר אדיר.

אין מצב שאני לא מגיע למחנה גם בשנה הבאה! המחנה הזה נתן לי כל כך הרבה דברים. אני לא יודע אם אי פעם הרגשתם שמשהו שינה לכם את החיים, או אם לא תהיו חלק ממנו זה יגרום לכם להיות עצובים… כמו למשל פגישות שבועיות עם החברים שלכם, דמיינו שאתם כל כך נהנים מהמפגשים ולפתע הם נפסקים, לא תרגישו עצב? ככה אני מרגיש לגבי המחנה.

במחנה לא רק לומדים, בעיקר נהנים. אני מרגיש שאני חייב להיות שם בקיץ כי המחנה הזה שינה אותי. אני זוכר שלפני שבאתי למחנה הזה הייתי בטוח שאם אהיה יומיים בלי ההורים שלי אני אתחרפן. הדבר הכי טוב הוא שמרוב שנהנתי אפילו לא שמתי לב שעובר הזמן.

אני חוזר למחנה בכל קיץ כיוון שלדעתי BIG IDEA זו משפחה. תמצאו חברים חדשים מרחבי הארץ ומרחבי העולם. למשל: אני הכרתי 4 ילדים מצרפת, 2 ילדים מסין, 6 מארה"ב ועוד הרבה מכלל מדינות העולם. הרבה אומרים שהעולם הוא קטן ובזכות המחנה הזה אני מאמין באמירה זאת. אני יודע שלא משנה בשביל מה או מתי החברים מהמחנה והצוות תמיד יעזרו לי ויאהבו אותי. גם אם חווים קשיים בבית הספר, או מרגישים קצת לבד משפחת BIG IDEA מקבלת את כולם.

לפני שנה בערך התחברתי במחנה עם שני ילדים מישראל ששמם יותם ודורון. הקטע הוא, שלמרות שהכרנו לפני שנה, ואני גר במרכז ושניהם בצפון, אנחנו עדיין שומרים על קשר ומדברים כמעט בכל יום בסקייפ ומשחקים ביחד במחשב. החוויה שלי במחנה לא נפסקה אחרי שבועיים אני חושב שהחוויות והחברים שמקבלים הם לכל החיים.

אם יעשו סקר "האם אתה רוצה להישאר במחנה כל השנה?" התוצאות כלל לא יפתיעו והתשובה תהיה חיובית. אולי מחנה טכנולוגי נשמע כמו משהו שלא מתאים לכל אחד אבל לא משנה את מי תשאלו, הם יגידו שהם נהנו במחנה והם רוצים לבוא גם שנה הבאה, זה מתאים לכולם.

אחרי שתנסו את המחנה בפעם הראשונה, אני מבטיח לכם שבפעם השנייה אפילו תיהנו יותר ובשלישית עוד יותר! כל שנה מוצאים חברים חדשים! ואני כבר מצפה להיות מדריך, BIG IDEA זו המשפחה שלי.

אני מקווה שעזרתי לכם להבין למה כדאי לכם לבוא למחנה הזה ואם כבר באתם ואתם מתלבטים אם לחזור, שמעו בעצתי. תבואו.

לסיכום, משפט אחד שאומר הכל: "BIG IDEA is life!!!"

 

רוצים לשמוע עוד חוויות של חניכים שהיו ב-BIG IDEA? צפו בסרטון:

יש לכם עוד שאלות? נשמח לענות על הכל.
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם