גם לשנה כמו זו שעברנו מגיע סיום BIG

הבוקר התחיל עם הרגשה שפתאום, משום מקום, הקיץ כבר כאן. עברה עלינו שנה נוספת של חוסר וודאות וקבלת החלטות מורכבת. אנחנו יודעים שהרבה משפחות מרגישות מוכנות להפסקה – לפרוק את המתח שהצטבר, ולקבל תמיכה שתעזור להחזיר את הילדים למסלול.

אנחנו מאמינים שדווקא השנה, החשיבות של BIG IDEA גדולה אפילו יותר מבעבר.

תקופה ארוכה של סגרים, לימודים בזום והגבלות הזכירה לנו כמה חשובה הקהילה שלנו, שמקדשת יצירתיות, חדשנות והתלהבות בחינוך של הילדים.

אחרי הכל, פיתוח של כלים טכנולוגיים חשובים הם רק חלק מהסיבות להגיע למחנה. כן, BIG IDEA הוא מקום נפלא לרכוש ידע ולהתנסות – אבל הוא כל כך יותר מזה.

BIG IDEA הוא מקום להעצמה אישית, להתמודד עם אתגרים, לפגוש חברים ולהתחבר אליהם, ואפילו – לקבל השראה ולחלום בגדול על מה אנחנו רוצים להיות בעתיד.

 

אנחנו גאים בקהילה שלנו, שכבר מעל 15 שנים יוצרת חוויות מעצבות חיים לאלפי ילדים ובני נוער. החברים, היכולות, הביטחון העצמי, האנגלית – מלווים את החניכים שלנו גם אחרי שהקיץ נגמר ומהחניכים שחוזרים אלינו כל שנה, אנחנו יכולים להגיד שזה מדהים כמה משמעותי קיץ אחד יכול להיות על חיים של אדם צעיר אחד, או אחת.

שלושה מחזורים כבר מלאים, ועוד 3 מחזורים עומדים להתמלא. אנחנו מזמינים אותך ואת המשפחה שלך ליצור איתנו קשר, לשאול, לגלות כמה יתרונות מצפים לכם במחנה הקיץ שלנו.

לא משנה אם הילד/ה שלכם כותבת קוד עוד מהגן, מעצב גרפיקות מורכבות או מטיס רחפנים מנוסה – הסדנאות של BIG IDEA יכולות לתת ערך מוסף אדיר, לדייק ולשפר, לכל המתחילים והמתקדמים. והכל באווירה כיפית שתשאיר אותם עם טעם של עוד.

קחו את ההזדמנות הזו לצאת מרכבת ההרים המשוגעת של השנה וחצי האחרונות.
תנו לילדים את ההזדמנות להיות הכי טובים שהם יכולים.

נותרו מקומות אחרונים למחזורים במאיר שפיה, נשמח לספר לכם עליהם עוד היום.

מחכים לפגוש אתכם,

צוות BIG IDEA

יש לכם עוד שאלות? נשמח לענות על הכל.
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם