מחנה הקיץ של BIG IDEA – מה חושבים מי שכבר היו באחד?

מחנה הקיץ שלנו מתקרב בצעדי ענק ואנחנו בטוחים שלכם ולילדים יש המוווון שאלות. אז החלטנו לעשות את זה הפעם אחרת: פשוט לשתף אתכם בחוויות ובביקורות של מי שכבר היו בחוויה. אותנו זה תמיד משמח ומרגש לשמוע, ואתכם אנחנו בטוחים שזה ישאיר עם קצת פחות סימני שאלה. יאללה, מתחילים

big idea summer camp piggyback ride

התמונות מדברות בעד עצמן (וזורמות אל ההורים כל יום!)

אילנה מישראל, אמא ל-2 חניכים בני 8 ו-10, הדגישה בפנינו שלראות את הילדים צוחקים, נהנים ומאושרים דרך התמונות ששלחו אליה צוות האנג'לים שלנו – סגר לה לגמרי את החששות מהיעדר הסמארטפונים. למעשה, סוגיית הסמארטפונים – או למען הדיוק היעדרם ממחנה הקיץ שלנו – מטרידה הרבה מאוד הורים. למה? לא כי הם רוצים לחזק את ההתמכרות של ילדיהם למכשיר עוד יותר, אלא בעיקר כי הם מרגישים שבלעדיו לא יוכלו לעזור לילדים המתגעגעים ולא יידעו מה איתם ומה עובר עליהם. בקיצור, זה הזמן לדעת שאתם, ההורים, בדיור כמו אילנה, תקבלו דיווחים חיים מהשטח כל הזמן! בין אם בתמונות, הודעות או שיחות. וכפי שאמרה אילנה, לצפות בהם מאושרים, מחוייכים ועסוקים מהצד – זה לגמרי סוגר את כל הפינות!

big idea madricha

חדשנות ויצירתיות: כמה כיף לראות את הילדים מוציאים מעצמם את המיטב

אילנית, אמא של בן מניו ג'רזי, סיפרה שמחנה הקיץ היתה תפנית מכוננת בהתפתחות האישית של בנה. התרגשנו כל כך לשמוע שמחנה הקיץ שלנו עורר אצל בן סקרנות ודימיון כמו שאף חוג או שיעור בבית הספר לא הצליחו, בנוסף כמובן לסקילס ויכולות טכניות של ממש! למעשה, אילנית דיברה על אחד העקרונות המהותיים ביותר שמנחים אותנו במחנות הקיץ של BIG IDEA: לעורר אצל הילדים חדשנות, יצירתיות, מנהיגות ודימיון – כי בכל ילד יש את זה! ומחנה קיץ הוא הזדמנות כבירה לחשוף זאת.

העצמה, התבגרות והשקעה בעתיד!

דפנה היא אמא לחניכה שמגיעה למחנה הקיץ שלנו כבר שנה רביעית! אבל אם חשבתם לרגע שהחוויות נשארות זהות – טעיתם, ובגדול. דפנה מספרת שבכל קיץ בתה חוזרת עוד יותר מועצמת, עוד יותר מרוגשת, עוד יותר מאושרת ותמיד תמיד עמוסת חוויות. לדבריה, מחנה הקיץ שלנו מסייע לתהליכי ההתבגרות וההתפתחות של הנערים הודות לשילוב הנהדר בין השפה האנגלית, התכנים הטכנולוגים והקהילה החמה והנעימה. גם עצמאות ואחריות הם ערכים שמקבלים דגש במחנות הקיץ שלנו, שכן הילדים נדרשים לעמוד במשימות שונות – ועושים זאת מרצונם. בקיצור, ביקורת מעוררת השראה.

summer camp friends music editing

לסיכום, ולפני שכבר נהיה ורודים לגמרי מרב סומק, היו סמוכים ובטוחים שמחנה הקיץ הקרוב יהיה חוויה מרגשת, חיובית ובונה עבור בנכם או בתכם. ויודעים מה? אולי את חוות הדעת שלכם נעלה ממש כאן בדיוק בשנה הבאה!

יש לכם עוד שאלות? נשמח לענות על הכל.
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם