איך זה להיות רכזת חברתית במחנה קיץ שכולו טכנולוגיה?

יובל שאבי רכזת האנפלגד מהקיץ רוצה לספר לכם איך זה מרגיש להוביל את הספורט והאומנות במחנה קיץ שכל כולו טכנולוגיה.

לפני קצת פחות משנה התחלתי במסע המופלא שלי במחנה הקיץ בישראל של BIG IDEA.
התחלתי בהרבה חששות, כמו שאני בטוחה שרבים מכם התחילו. מה לוקחים בתיק? מה החברים החדשים יחשבו עליי? להתחיל התחלה חדשה זאת לא חוויה קלה בשום גיל.
כל כך שמחתי שהגעתי לסאמר קאמפ במאיר שפיה בפעם הראשונה. פתאום הרגשתי שהגעתי הביתה, במקום שמעולם לא ראיתי קודם. שמעתי שירים שלא הכרתי וראיתי ריקודים מטורפים שרציתי שלא ייגמרו אף פעם (אל תדאגו, הם אף פעם לא נגמרים!).

חשבתי הרבה מה יש לי כרכזת אנפלגד להציע לילדים שבאים מעולם שכולו טכנולוגיה? חששתי, הכנתי פעילויות ושיניתי במשך שבוע מרוב לחץ. התרגשתי לקראת ההגעה של כולם אבל פחדתי שאין לי תוצר מספיק טוב בידיים.

רק אחרי שהגיע המחזור הראשון התחלתי להבין את הדברים בצורה טובה יותר. קודם כל, גם הילדים שה-כ-י אוהבים להיות במעבדות צריכים רגע של הפסקה ביום, בין אם זה בשביל יצירה שווה במיוחד, להוציא אנרגיות בבריכה, משחק כדורגל קטן או פשוט להרגע עם סודוקו על מחצלת בדשא. שנית, בכלל לא חשבתי על האירועי שיא המטורפים שייצא לי לארגן! לא יכלתי לדמיין אפילו את כל הכשרונות המטורפים שיגיעו למחנה קיץ וירצו להופיע בטאלנט שואו, הכיף האדיר שהיה בביג דיי (חבל שהתבטל השנה..), הצ'וגים המהנים בשבת שהמדריכים (וגם החניכים) האהובים עלינו מעבירים! החתונה בבון פייר והמסיבות האדירות שלנו. איזה כיף שהמחנה קיץ הפך להרבה יותר ממחנה טכנולוגי, וכל אחד, אפילו אני, יכולים למצוא את עצמם!

כמה מזל היה לי שהגעתי למשפחת BIG IDEA יאללה, את מי רואים בקיץ?

יש לכם עוד שאלות? נשמח לענות על הכל.
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם